2018. március 17., szombat

⚽️ #EZVAGYOKÉN kihívás⚽️


Sziasztok! Rigó Eszti a Coffee &Cakes blog írója kihívott engem is az #EZVAGYOKÉN kihívásra. Nagyon szépen köszönöm, hogy rám  gondolt. Igyekszem őszintén válaszolni mindenre. 😊


A kihívás az itt felsorolt szabályok alapján működik:

Szabályok:
Kihívtak? Fogadd el - vagy ne, rajtad áll - és szánj egy bejegyzést a következő kérdések megválaszolására:
1. Ki vagy Te?
2. Mi az álmod?
3. Mi a kedvenc emléked?
4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal?
7. Mi a legnagyobb félelmed?
8. Hogyan látod magad 1 év múlva?
9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád?
12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...
Hívj ki Te is néhány további bloggert, akiknek kíváncsi vagy a válaszaikra. Annyi jelölted lehet, amennyit akarsz.
Másold be a szabályokat (a kérdésekkel együtt), hogy kihívottjaid tudják, mi a dolguk. Bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni a bloggert, aki Téged hívott ki.


Válaszaim: 

1. Ki vagy Te?  
Egy 29 éves, vidám, álmodozó lány, aki imádja a férjét, a munkáját - ebből kifolyólag a gyerekeket - és él hal a fociért. 

2. Mi az álmod? 
Szeretnék eljutni egy olyan mérkőzésre, ahol legalább az egyik kedvenc játékosom pályára lép. A másik álmom pedig az, hogy van egy fiam. 

3. Mi a kedvenc emléked?
A 29 évembe szerencsére már nagyon sok kedvenc emléket feltudnék sorolni, de talán az a legjobb mikor megkérték a kezem. Úgy gondolom 10-es skálán 100x-orosan boldog voltam.

4. Mi jelenti számodra a boldogságot?
A boldogság relatív, hiszen örülök akkor, ha kettesbe lehetek a férjemmel itthon, vagy akkor, ha az általam segített kisgyerek ötös dolgozatot ír. De akkor is, ha a kedvenc csapatom nyer.

5. Mi jut eszedbe arról a szóról, hogy szépség?
Ez is egy relatív dolog, hiszen mindenkinek más az ízlése és más dolgokat tart szépnek. Van aki elbír egy virágba is gyönyörködni, vagy egy szép cipőbe, én pedig egy mezbe, vagy egy helyes öltönyös pasiba. 😆😇

6. Szerinted hogyan írnának körül Téged a környezetedben élők? Mennyire egyezik ez az első kérdésre adott válaszoddal? 
A munkám során általában visszahúzódó, és csendes vagyok, ami otthon abszolút nem jellemző rám. A barátaim ismernek, és tudják, hogy néha nagyszájú, néha vicces, és bolondos is tudok lenni. Azt gondolom, ha a munkatársaim megismernék ezt az énemet másképpen állnának hozzám, de egyenlőre ezt az énemet meghagyom itthonra. 

7. Mi a legnagyobb félelmed? 
Az, hogy elveszítem a családomat, és a munkámat, vagy valamelyik szerettemmel borzalmas dolog történik.

8. Hogyan látod magad 1 év múlva?
Remélem akkor már lesz egy csodálatos kisfiam, és a férjemmel ugyanolyan boldogok leszünk mint most. Jaa és kapok újra egy elsős osztályt, akiket segíthetek, a tanáruk mellett.

9. Mi volt a legnagyobb őrültség, amit valaha csináltál?
Húúú... erről leginkább a legjobb barátnőm tudna mesélni, de rengeteg volt. Biztos ti is tudjátok milyen az ha nagyon szerelmesek vagytok, és ilyenkor nem az ész hanem a szív vezet. Egyszer tetszett egy fiú, és én tudtam, hogy egyedül van otthon. Nem igazán szomjas állapotban elmentem a barátnőmmel a házuk elé és teli torokból óbégattam. A vicc az egészben, hogy a mamám pont a szomszédba lakott, és mivel nyár volt a nyitott ablakon túl kivehető volt, hogy én kiabálok. A fiú persze nem jött ki (szerencsére) a barátnőm pedig jobbnak látta, ha elvonszol onnan mielőtt még a kerítésen is átmásztam volna.

10. Ki vagy mi az első számú motivációd?
Talán magam vagyok a saját motivátorom. De van egy Zlatanos videó amibe ha padlón vagyok belenézek, és ettől úgy érzem, igen mennem kell tovább. Néha nehéz, de sajnos az élet nem mindig csupa rózsaszín. 

11. Mit csinálsz, ha valaki elkezdi igazságtalanul kritizálni egy barátodat, de nem tudja, hogy közel áll hozzád? 
Magamat ismerve megpróbálnám normálisan megérteni miért is bántják őt, majd elmagyarázni, hogy szerintem nincs igaza. Nagyon barátközpontú ember vagyok, aki mindenhol és mindig kiáll azokért akik fontosak a számára.

12. 5 év múlva emlékezni fogsz arra, mit csináltál tegnap?
Attól függ, hogy történik - e olyan dolog amire emlékezni kell.

+1. Fejezd be a mondatot: Arra vágyom, hogy...
Jövőre legyen egy osztályom, vagy egy kisfiam.


Hívj ki Te is néhány további bloggert, akiknek kíváncsi vagy a válaszaikra. Annyi jelölted lehet, amennyit akarsz.
Másold be a szabályokat (a kérdésekkel együtt), hogy kihívottjaid tudják, mi a dolguk. Bejegyzésedben ne felejtsd el megemlíteni a bloggert, aki Téged hívott ki.


A kihívottjaim: 

Az én kihívottam olyan három blogger akinek nagyon szeretem, és követem is munkásságát. Remélem elfogadjátok a kihívást. Puszi nektek: Andrea. 


2. Tóth Lili- Csinszka:  Mellettem

3. Nina: from Nina



UI: Tegnap kijött az új rész. Ha még nem olvastátok el és szeretnétek kattintsatok ide: Megint veled

Nincsenek megjegyzések: