2018. március 22., csütörtök

⚽️ Egy kis közérdekű ⚽️

Sziasztok!!

Lehet észrevettétek már - vagy nem- de oldalt a modul sávba megjelent egy kérdéssor, amire nagyon szeretném, ha válaszolnátok. Mivel ez teljesen névtelen így bátran kattinthattok a szerintetek megfelelő válaszra. Ezt 29.-éig megtehetitek. 
Azért hoztam ezt létre, mert kíváncsi vagyok a véleményetekre, hiszen ebből tudom leszűrni, hogy jól vezetem- e a blogot. 

Ez a bejegyzés vasárnapig lesz fent, és utána jön az új rész, amit remélem már nagyon vártok. 

Persze a fejezetekkel, vagy úgy a bloggal kapcsolatban szívesen leírhatjátok a véleményeteket a komment résznél is. .

Előre is köszönöm, ha kitöltitek. 

Vasárnap új rész, addig is olvassátok el a legutóbbit.  Betolakodó 

UI: Ha esetleg ötletetek van, azt is megoszthatjátok bátran. 😉 

Jaa és még valami, amiről most értesültem: Zlatan elhagyja az MU-t. Arról még nem tudok, hogy hova megy, de valószínű L.A.  Most nagyon szomorú vagyok... 💔😟😭😭

2 megjegyzés:

Róbert írta...

Ne szomorkodj!! Majd a Galaxyba újra jó lesz!! Szeretlek.

Andrea írta...

De édes vagy! Én is szeretlek, és remélem, hogy igazad lesz! :).