2017. november 6., hétfő

⚽️ The Thea Break Award - A Teaszünet Díj⚽️

Sziasztok! Nagyon köszönöm, elsősorban Theának hogy engem is jelölt erre a díjra. Kaptam még jelölést Esztertől, és Nikitől is, és nagyon boldog lettem, mikor megláttam az üzeneteket a chat-ablakon. Úgy gondolom, eljött az idő, hogy én is megválaszoljam a kérdéseiteket.



1. Köszönd meg a jelölést annak, akitől kaptad a díjat, említsd meg és linkeld be a blogját. Másold be a szabályokat a bejegyzésedbe te is.

2. Mielőtt megválaszolnád a kérdéseket, illesz be egy idézetet, amiről azt gondolod, hogy a legjobban illik hozzád, jellemez téged.

3. Válaszold meg a 8 kérdést, amiket a téged díjazó blogger tett fel.

4. Írj újabb 8 kérdést, amiket majd a te jelöltjeid fognak megválaszolni.

5. Jelöld meg azokat a bloggereket a blogjaikkal együtt, akiket megjutalmazol a díjjal, s magyarázd meg pár szóval, miért pont rájuk esett a választásod.


+1. Kívánj valami szépet az általad díjazott bloggereknek.

"Egy művész nem attól lesz művész, mert valamit tökéletesen tesz vagy csinál, hanem attól, hogy azt szívből teszi" 

Először Thea kérdéseivel kezdeném: 
Mit szeretsz a legjobban a saját blogodban?
Nagyon szeretek kutatni, és mivel ez egy olyan focis fanfiction amit próbálok valósághűen megírni, ebbe nincs hiány. Egy hobbinak élem meg az egészet, és nagyon örülök, ha ezzel másnak is örömet tudok okozni. 
2. Írj egy random szót valamilyen másik nyelven. Milyen nyelven van, mit jelent és miért ez jutott eszedbe? 
jag älskar dig. Azt jelenti Svédül szeretlek, és azért ez a szó jutott eszembe, mert a karakterem épp a Svéd szótárat nézegette. 
3. A tőled balra lévő első tárgy lesz a fegyvered egy zombi apokalipszisben, mi az és hogyan használnád? 😃
Egy nagypárna, és valószínűleg fejbe dobnám vele. Eléggé masszív ahhoz, hogy beleszédüljön az ütésbe.... legalábbis remélem. 😂
4. Mik azok az apró dolgok, amik bármikor képesek megmosolyogtatni, boldoggá tenni?
Számomra az a legjobb dolog mikor a férjem hazajön a munkából, átölelhetem és adhatok neki egy puszit. 
5. Szereted, amit csinálsz? (Suli/munka/stb.)
Erre egy határozott IGEN a válaszom. Nagyon szeretek az iskolába dolgozni, és nagyon szeretem a gyerekeket. Még ennyi év után is azt mondom, hogy szerencsésnek mondhatom magam, hiszen mindig örömmel megyek be dolgozni.
6. Ha bárhol lehetnél most, hol lennél a legszívesebben és miért?
Milánóba bárhol. 
7. Mi a neved utolsó betűje? Írj egy szót ezzel a betűvel.
A. Alma

8. Hogyan képzeled el magad, az életed 2 év múlva?
Reményeim szerint egy csodálatos kisfiú/ kislány fog körülöttem és a féjem körül "legyeskedni", de a körmények nem változnak. Ilyen boldogok leszünk akkor is. 

Eszter kérdéssora is nagyon tetszett, szóval lássunk is neki: 

1. Írj öt olyan tulajdonságot ami leginkább jellemez Téged.
Kedves, figyelmes, néha túl érzékeny, nagyon álmodozó, szétszort.
2. Van e olyan kedvenced, példaképed akivel cserélnél egy napra? Ha igen miért?
Példaképként a testvéremet említeném meg, viszont akivel egy napra cserélnék az talán Heléna Seger, Zlatan élettársa lenne..... a blogom alapján biztos tudjátok miért. 😉
3. Melyik a kedvenc évszakod és miért?
Nagyon szeretem a tavaszt, hiszen a megújulást és a tél végét jelenti. Imádom mikor virágoznak a fák, és minden olyan jó illatú.
4. Mi lenne az álommunka a számodra?
Nagyon szeretnék sport kommentátor lenni, vagy esetleg egy olyan személy aki híres focisták közelébe dolgozik. 
5. Mi az amitől a leginkább félsz?
A családom elvesztésétől. 
6. Ki volt az akinek legutoljára sms-t írtál? :)
A férjemnek. 
7. Mi lenne a legnagyobb vágyad a blogoddal kapcsolatban?
Az, hogy akikről írok, tudomást szerezzenek róla. 
8. Álomnyaralás: Hova terveznéd és kikkel mennél? Miért? (maximum három embert említhetsz meg)
Olaszországon belül bárhova, és mivel csak három személyt mondhatok így a férjemet, nővéremet, és anyukámat vinném magammal.

Legvégül Niki kérdéseire válaszolok: 

1. Mit jelent a neved?
Férfias... talán ezért van bennem ez a nagy focis szeretet. 😃
2. Mi a horoszkópod? Te hiszel benne?
Vízöntő, és igen, eléggé hiszek benne. 
3. Ha csak egy ország lenne, ahová ellátogathatnál, melyik lenne az és miért?
Olaszország, és azért mert a kedvenc focicsapatom is onnan származik. 
4. Melyik az a film a most megjelentek közül, amit szívesen megnéznél?
Igazából fogalmam sincs mik jelentek meg mostanában.
5. Inkább mozi, vagy otthon filmezés?
Inkább otthoni filmezés, de moziba is szívesen elmegyek egy nagyobb baráti társasággal.
6. Szoktál számítógépes játékokkal játszani? Ha igen, miket, ha nem, akkor miért nem? Elítéled a "kockákat"? 
Bevallom néha még én is szoktam játszani. A hatalmas nagy kedvencem a Sims3, és talán azért, mert annyira megfog a környezet, és az, hogy bár játék, de sokmindenben hasonlít a valóságra.
7. Milyen blogokat olvasol szívesen?
Szeretem a focis, vagy romantikus írásokat, de a barátim blogjait is figyelemmel követem.  
8. Mik azok a személyiségjegyek, tulajdonságok, amiket szeretsz magadban? (Nem fair azt mondani, hogy semmi!)
Talán az őszinteségemet, és azt, hogy igyekszek mindig segíteni a barátaimon. 

Az én kérdéssorom: 
1: Jelenleg mi a kedvenc dalod?
2: Könnyen zavarba lehet hozni? 
3: Kedvenc helyed? 
4: Van rossz szokádos, ha igen mi az?
5: Van tetoválásod? 
6: Milyen koncerten voltál legutóbb?
7: Kedvenc ékszered?
8: Melyik az a sorozat amit kezdetek óta követsz? 

Jelöltjeim: Eszter, mert úgy gondolom, nagyon jóba lettünk így a blogos csoport által. Sok a hasonlóság köztünk, és úgy gondolom egy nagyon kedves, őszinte embert ismertem meg benned, akire sokszor számíthattam. 
Nina: Szeretem a blgod, és nagyon bejön a stílusod. 
Dolores: Nagyon szeretem az írásaidat, és sokszor olvasom a régebbi történeteidet is. 

Nagyon szép hetet kívánok nektek, és hogy minden álmotok teljesüljön! 

Nincsenek megjegyzések: