2017. november 23., csütörtök

⚽️ Tanácstalanság ⚽️

Sziasztok!!

Egy kicsit megint úgy érzem, tanácstalan vagyok. Nem tudom merre is kéne, haladjak, hogy nektek jó legyen, és tetsszen a történet. Van ugye két párosunk. Lili- Zlatan, és Kitti- Stephan. Nem tudom, melyiket részesítenétek előnybe, és melyik lenne az, akikről többet szeretnétek, ha írnék. A statisztikák teljesen összezavarnak, és nem tudom, mi lenne az, ami igazán bejönne nektek.

Kicsit a múlt hetem, és az eddigi hetem is teljesen kikészít, és többségében a blogba keresem a vígaszt, és mindig jókedvre derít, ha írtok, és elismeritek a munkámat. Köszönöm, az eddigi hozzászólásaitokat, hiszen annyira jól esik. 💖


Szóval, most tényleg a ti tanácsotokat szeretném kérni. Változtassak vagy jó így? Mi legyen esetleg más??

Bocsi, hogy ennyire kivagyok, de remélem, megértitek.
A héten már raktam ki részt, amit itt olvashattok: Kattints ide a részért

Puszi Nektek!


Andrea.

4 megjegyzés:

Mumo írta...

Hát én már örökre Lili Zlatan fan maradok, így róluk olvasnék többet. Stephan karaktere tetszik, annak ellenére, hogy csaló bitang.Kitti és Kamilla nem mozgatnak meg, az életben is irritál nak az ilyen nőcik...

Andrea írta...

Köszönöm, hogy írtál.. :). Kicsit elszomorodtam mostanába, hogy mi legyen a folytatás, és a szüneteltetés is megfordult a fejembe. Én is szeretem őket, de azért Stephanért is dobog a szívem.

Névtelen írta...

Hello Andrea!
Zlatan szavaival élve a feladás nem optio, azaz a szüneteltetés sem. Nekem is Zlatan a kedvencem és most, hogy játszik végre, nagy örömmel tölt el. Szeretem olvasni a történeted, nagyon tetszik, hiányozna, ha abbahagynád. Sok erőt kívánok a további íráshoz. Nagyon kélek, folytasd. Sok sikert, puszi: Gabi

Andrea írta...

Kedves Gabi, nagyon jólesik minden szó amit írtál, és egy kicsit megkönnyeztem ahogy olvastam. (bár mostanában mindenen sírok) Köszönöm szépen, és remélem továbbra is velem tartassz majd :).