2017. november 19., vasárnap

⚽️ The King is Back...összetört Olasz álmok ⚽️

Sziasztok!!!

Zlatan újra a pályán!! JUPPPÍÍ!! Annyira örülök, de tényleg. Nem is tudom mennyi ideje várom már ezt a pillanatot, hogy a 10-es mezbe lássam.

Az igazság az, hogy már múlt héten is akartam írni, egy kis kitérőt ami az Olasz- Svéd válogatott mérkőzéséről szól. Nem is tudom mit kéne gondolnom. Úgy ültem le az első mérkőzést megnézni, h jaaaj az Olaszok ha itt nem is nagy fölénnyel, de leglalább 1-2 góllal azért bebiztosítják magukat, hogy otthon majd nyugodtabban tudjanak focizni. Ám nagyon meglepődtem, hogy a sok szabálytalanságon, mutogatáson, és reklamáloson kívül az olaszok SEMMIT nem tettek azért, hogy győzelemhez jussanak. Az odavágót Stocholmban rendezték, és már számomra az is furcsa volt, hogy Ventura sok olyan játékost padoztatott vagy nem is jelölt a mérkőzésre akik a csapataik színébe kíváló teljesítményt nyújtanak. Igen most pl: Stephanról beszélek, aki nézzük meg milyen jól játszik az As. Romaba. A szülinapja hetében nem csak a Bl-be, de utána a Rómába is gólt rúgott. Újra úgy érzem fejlődik, és nagyon jól játszik. Biztos vagyok benne, hogy a válogatott javára vált volna ha beáll már az első mérkőzésen. De a kapitány nem így döntött. Ami kicsit pozitív volt, hogy Zlatan mivel akkor Stockholban tartózkodott élőben nézte a saját válogatottját. Nagyon furcsa volt, hogy már nem viseli a címeres mezt és a fiaival együtt ül a lelátón, ám mikor mutatták, nagyon örültem. Nagyon rossz azt látni, hogy kedvenc válogatottam ennyire a béka segge alatt van teljesítményileg. Hol van már az a 2006-os Világbajnoki csapat aki a Bundabotrány árnyékába is bebizonyította, hogy igenis az Olasz foci kíváló?  Persze az akkori csapatból ma már nagyon kevesen
vannak, és akik mégis azokon már nem látom azt a tüzet ami kellene. Elfáradtak, és beletörődtek a vereségbe. Vagy úgy voltak vele, hogy majd otthon meglövik a magukét.  A visszavágót Milánóba rendezték, és én tényleg annyira, de annyira bizakodtam, de kár volt.... mert itt is csak a mutogatás, meg a magyarázkodás ment. A Svédek egy Johansson góllal már az első mérkőzésen bebiztosították magukat, de még mindig reménykedtem, hogy a Kékek fognak továbbjutni. Számomra 
elképzelhetetlen egy ilyen nagy torna Olaszország nélkül. Ventura a 63.- percbe hozta be Stephant, aki majdnem megszerezte a vezetést, de sajnos nem így történt, én pedig már láttam, hogy ez már elúszott. Annyira csalódott és mérges voltam. Komolyan most elhiszitek, hogy az Olaszok nincsenek ott a VB-n?? Zlatan persze egyből reagált a válogatottja győzelmére egy képpel, az Instagramm oldalán, de valahogy ennek a bejegyzésnek nem tudtam
örülni. Talán csak akkor, ha visszatér a válogatottba, de valljuk be erre elég kicsi az esély, és igazság szerint a sárga-kék együttes sokkal jobban játszik, mióta ő nincs a keretbe. Eddig ugyanis csak rá építettek, most pedig együttesen alkotnak egy (ki kell mondani) kíváló csapatot, bár biztos vagyok benne, hogy a VB-t nem nyerik meg, és abba is, hogy nem fogok nekik drukkolni!!


 Na és most egy kis pozitivúm!  Zlatan visszatért!!!! Bevallom őszintén nem láttam, mikor a pályára lépett, mert tegnap este Sport bálba voltam, de telefonomon végig követtem az eseményeket. Már nagyon vártam, hogy újra játszon, és igaz, hogy nem kapott olyan sok időt, de egy ilyen hosszú sérülés után nem is várható el tőle, hogy 90-percig a pályán legyen. Úgy gondolom ez még csak egy
kis belemegítés, és pont jókor jött a csapatba a visszatérése, hiszen Lukaku, és a többiek egy kis pihenőhöz juthatnak majd. A csapat ugyanis versenybe van a B.L. címért, és jövőhónapba Boxing
day van, ami nagy megterhelés a fiúknak. Már várom, mikor fog újra gólt szerezni, és azt is mikor lesz teljesen kész állapotban. A mérkőzés utána interjún nagyon jót mosolyogtam, és újra előkerült ez az Oroszlános dolog, amit imádok, és jó látni, hogy újra jókedvű, és motivált. Bízom benne, hogy a csapat sokáig versenybe lesz a B.L-be, és Zlatannak teljesül majd az álma.

Szépséges hetet nektek! Jövőhéten hozom a következő részt! Puszi, Andrea. :).

Nincsenek megjegyzések: