2017. október 3., kedd

⚽️ 36!!! 🇿️🇱️🇦️🇹️🇦️🇳️🎂 ⚽️

  


Sziasztok!! A mai nap egy nagyon különleges nap!! Sajnos személyesen nem tudom kifejezni a jókívánságaimat, Mégis úgy gondolom, hogy mivel ez a blog róla is szól, illik megemlítenem a születésnapját.

Az elmúlt évben történtek vele jó és sajnos elég rossz dolgok is, amiből szerencsére már kezd helyrejönni.

Nézzük ezeket sorba: A múlt szeptemberbe Manchesterbe igazolt, aminek valljuk be nem örültem, de mégiscsak jobb normál időbe nézni a mérkőzéseit, mintha éjszaka kéne vadászni M.L.SZ közvetítések után, vagy valami Arab ligába ment volna, levezetni. A csapattal azonnal megnyerte az Angol szuperkupát. Itt gólt is rúgott és újra beállította a rekordját, ami abból áll, hogy minden csapatba ahol először pályára lép gólt szerez. Jól alakult az ősz, aztán volt egy kicsi megzuhanás, hiszen hat mérkőzést hozott le úgy, hogy nem talált a kapuba. Kapott is érte hideget-meleget. Decemberbe szerencsére visszaállt a rend ő pedig újra magára talált a csapatba. Február 26.-án győztes mérkőzést játszottak és ezzel megnyerték az Angol Ligakupát. Ezen a mérkőzésen Zlatan két gólt is rúgott, és megválasztották a mérkőzés legjobbjának is. Tovább jutottak az E.L.- be, ami elég nagy szó, hiszen a bajnokságba nem remekeltek. Új kollekcióval jött ki az A-Z ruháival, parfümjeivel és nemrég érkezett meg új mobil applikációja, a Zlatan Legends. Örültem, hogy miután sokan kérték, hogy legyen Androidra is, engedett és kijött ez a verzió. Letöltöttem, de őszintén megmondom nem jött be. A grafika szép, lehet versenyezni a többi szereplővel, de ennyi. Ilyen játékból rengeteg van és csak azért, hogy Zlatan nevét viseli, nem lett másabb sajnos. Minden szépen alakult, ám ekkor jött az Április és innentől már ismert a helyzet. Lesérült és a szezonba már nem is lépett pályára. A műtét után szinte semmit nem lehetett hallani róla. Majdnem egy hónapig teljes csend volt, amit én eléggé rosszul éltem meg, így mikor először kirakott egy képet az Instájára (amit a férjem elküldött nekem Facebookon) örömömbe elsírtam magam. Május 14. - én pedig az United megnyerte az Európa Ligát. Bár Zlatan nem játszott, de ott állt mankóval a pálya szélén. Nagyon jóérzés volt azt a mérkőzést végigdrukkolni, és az, hogy megnyerték már akkor reményt adott, hogy a szerződés lejárta után mégis marad a csapatnál. De nem is ő lett volna, ha nem adna okot a találgatásokra. Mikor lejárt a szerződése nem hosszabbította meg, hanem teljes nyugalommal elment nyaralni. Mivel sok PSG-s barátjával utazott együtt újra kitaláltak mindenfélét. Vicces volt olvasni ezeket, hiszen biztos voltam benne, hogy nem megy vissza a PSG-be, se a Barcába, és sajnos még az Ac Milanba sem. A nyaraláson meglepően aktív volt a közösségi oldalain, amiknek nagyon örültem. Rengeteg képet, videót tett fel a rehabilitációjáról. A héten olvastam, hogy október végétől már teljes edzésmunkát fog végezni. Amiben pedig nagyon- nagyon bízom, hogy ebben az évben pályára lép, és láthatom játszani, és ha még nem is lesz olyan, mint volt, legalább megközelíti a régebbi formáját.


Szóval Happy B. Day Zlatan!!!  💖

Nincsenek megjegyzések: