2017. október 27., péntek

⚽️ 🎂🇸️🇹️🇪️🇵️🇭️🇦️🇳️ 25⚽️

Sziasztok!!!

Ez a hónap eléggé eseménydús, ugyanis mindkét fiúnak ebbe a hónapba van a szülinapja.

Most Stephanon a sor, hogy "megköszöntsem". A még  csak 25- éves fiút még mindig ugyanúgy szeretem, mint mikor anno megláttam játszani kedvenc csapatomba. Bár az As. Romába nem mindig stabil kezdő, de ha beáll úgy gondolom odateszi magát. Újra bekerült az Olasz válogatottba aminek a következő mérkőzése pont Svédország ellen lesz.  (Most kicsit örülök, hogy Zlatan már visszavonult)  Nagyon remélem, hogy sikerül nekik a győzelem, hiszen ő még sosem vett részt Világbajnokságon.

Úgy gondolom, még nagyon fiatal, és ha talán jövőre máshova igazol, teljes mértékben megfogom érteni. Néha nem értem az edzőt, hiszen tudom, hogy milyen tehetséges, ha nem sérült.

Szerintem sosem fog eljönni az az idő amikor nem fogok rajongani érte, úgy mint most, és esküszöm, hogy ahogy idősödik egyre jobban néz ki. 💖💗

Szóóóóóóóóóvvvaaallll
BOLDOG SZÜLINAPOT STEPHAN!! 

UI: Ma kiraktam az új részt, ami eléggé +18-asra sikerült, szóval, kiskorúak csak saját felelősségre olvassák 😂 A mai rész.

4 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Kitettelek a blogomra, mint cserét! :)
-Bri

Andrea írta...

Szia. Nagyon köszönöm. :).

Unknown írta...

szia

Andrea írta...

Szia. 😊