2017. április 21., péntek

⚽️ Blogon kívüli ... hogyan tovább??⚽️

Sziasztok!!

Aki olvas, az tudja milyen régen szeretem már Zlatant és talán azt is miért rajongok érte ennyire. Nem.. nem csak a külsőségekről beszélek, hanem az amit a pályán művel, és ahogy nekem lejön ( persze csak a médián keresztül) a személyisége. Szeretem ezt a pimaszul nagyképű stílusát amit csak a média fúj fel, és amire rá is játszik. Pl a legutóbbi interjúba is olyan szövegei voltak. Tegnap volt az Anderlcht elleni meccs amit nagy kínszenvedés árán megnyertek így tovább jutottak. 

A gondolataim 1000 felé csaponganak a tegnap este után. Zlatan nagyon szarul játszott. Semmi nem ment be neki, és látszott rajta mennyire mérges és azt gondolom ez a Chealsea meccs előzménye is lehet ami előtt Mourinho erősen kritizálta ( csak nem érte miért) és egy ilyen mérkőzésen a PADON kezdett... ami szerintem nem volt fair már ha csak azt nézzük mennyi mindent tett a csapatért ebbe az egy évben. Bár hozzátenném még mindig nem tudom elfogadni ezt az Unitedbe igazolást, de ok ennyi idő alatt azt mondom megszoktam, és nem én fogom eldönteni mit tegyen, és hogyan. 

Szóval tegnap volt az Anderlecht elleni mérkőzés aminek a hosszabbítás első félidejébe nagyon rosszul ért földet. Nézni is rossz volt, és nagyon régen sírtam már bármilyen foci meccs miatt, de tegnap szinte nem tudtam megállítani a könnyeimet, és kb 100- szor néztem már meg az Instagrammot, meg minden olyan oldalt ahol talán valós képet kapok az állapotáról, de egyre rosszabb és rosszabb híreket olvasok. A legutóbbi az, hogy elülső kereszt szalag szakadást szenvedett ami műtét és 6-9 hónap... talán. Bocsi, nem vagyok orvos. Úgy gondolom ( bár ne lenne igazam), hogy ennyi volt az MU-s karriernek és bármilyen Európai csapatban való szereplésnek. Persze legyünk optimisták, hiszen remek erőnlétben van ( te jó ég de még milyenbe <3 ) viszont akkor is 35 éves. Már fiatalabb sem lesz sajnos. Nagyon nem szeretném ha egy ilyen kiváló játékos mint ő ilyen méltatlanul fejezze be a karrierjét. Zlatan minden álma a B. L. de félek, hogy nem jön össze. Amerikát nem akartam, de komolyan azt mondom ha oda igazol már boldog leszek, mert akkor azt jelenti, hogy felépült és újra azt csinálja amit szeretne. Focizik!!!! 

Hozzátenném még, hogy sosem volt sérülékeny ami bizakodásra ad okot és a mentalitása is ami mindig hajtotta előre és az a tűz, meg a nyerni akarás. A mindig mindenhol nyerni akarás. 

Nekem ez a kedvenc mondatom tőle, és úgy gondolom ez mindent elmond róla: " Aki második az csak az utolsók között az első". 

UI: Megpróbálom hétvégén az újabb részt is hozni, mert sok előre megírt van. 

Sok puszi Nektek Andrea 

Ezt a képet azért raktam ki mert szerintem itt volt a legjobb helyen. :). 



Nincsenek megjegyzések: