2017. március 16., csütörtök

3/18. ⚽️ Shout Out to my Ex ⚽️

Mikor szakítottam Gianlucával Kamillához mentem, akivel átbuliztuk az egész hetet, és persze hol tudtam magamról hol nem. Rosszul esett az, hogy miután szétmentünk a focistával rá másnapra már egy közös képet posztolt Annával a közösségi oldalaira. Visszaköltöztem Helénához és lassan már úgy éreztem, nincs is értelme kipakolni a bőröndjeimből, hiszen ahol megszoknék onnan vagy kidobnak, vagy én megyek el. Egyik nap a kanapén ültem és örültem, hogy barátnőmmel csak kettesbe voltunk, hiszen az édesanyjuk Manuellel volt el a városba.
- Nem értem mégis mi a bajod Lili? – Nézett rám Heléna miközben egy bögre kávét nyújtott át nekem. – Te sem akartad ezt a kapcsolatot valld be? Te sem tetted magad bele úgy igazán ebbe a három hónapba.
- Igen, lehet, hogy igazad van, de akkor is, szar, hogy nem mondta meg nekem és csak olyan…
- Lili fogadd el, hogy mindkettőtöknek ez egy vigasz kapcsolat volt. – Nézett rám és tudtam, hogy igaza van. Gianlucának Anna a nagy ő nekem pedig...... – Mikor akartok indulni a fotózásra?
- Nem tudom, talán még előtte nap kéne, hogy egy kicsit fejben odatudjak koncentrálni, és lelkileg is fel kell rá készülnöm.
- Megtudod csinálni, mert profi vagy. Nem kell, hogy azon kattogj ki a modell, csak egyszerűen légy higgadt és vidám.
- Igen, azt kéne, de akárhányszor csak erre gondolok, elfog egy megmagyarázhatatlan érzés. Tudod, egyszerre várom és félek is attól, hogy a testvéredet fotózzam.
- Ne aggódj, szerintem ő is ugyanígy van vele. – Szólt a szőke hajú lány és egy sokatmondó mosolyra húzta el a száját. – Mellesleg hol töltöd a Karácsonyt?
- Még nem tudom. Kittivel beszéltük, hogy elmegyünk kizárólag kettesbe, egy wellness hotelba és egy kicsit kényeztetjük magunkat. Igazán ránk fér már, hiszen Kitti is rengeteget dolgozik és még Stephan is el kell viselnie. – Mondtam gúnyosan és Heléna tudta, ezt azért mondom, mert Kitti panaszkodott, hogy Stephan mostanában sokallja, hogy keveset vannak együtt.
- Jaj, Lili azért ne legyél ennyire károgó.
- Én nem károgok, de nincs igaza Stephannak. Én nem változtam meg, csak keményebb lettem, és attól még, hogy nem omlok a karjaiba, ugyanaz vagyok. A vagányabb ruhák pedig mindig is a bennem rejlő keménységet hozzák elő. – Szóltam mire Heléna felnevetett.
- Annyira idióta vagy Lili, de tudod, hogy én nagyon szeretlek, és most egy kicsit irigy is vagyok rád.
- Mert miért? – Néztem rá miközben kiindultunk a konyhába és elmostam a bögrémet.
- Mert Zlatannal leszel….és..
- Jó akkor más téma? – Vágtam gyorsan a szavába. – Nem akarok róla beszélni.
- Mi van akkor, ha nagyon édes és kedves lesz és- dőlt neki a pultnak – újra megpróbálna levenni a lábadról.
- Felejtős, mert még semmit nem bizonyított.
- De hogy bizonyítana, ha nem adsz neki esélyt?
- Heléna kérlek, ne kezdjük ezt el. – Szóltam egy mély levegő vétel után. – Te is tudod, hogy mindennél jobban szeretem őt, de… nem megy nekem ez a Zlatannal való együttlét. Annyiszor próbáltuk meg és annyiszor szakítottunk. Már csak az Európa Bajnokságra is visszagondolva, ott is, hol együtt, hol külön voltunk, ez pedig látod milyen eredményt ért el nála.
- Az más volt.
- Nem, nagyon nem volt más Heléna. Mikor Angliába igazolt számomra bebizonyosodott, hogy nem szeret annyira, mint amennyire én őt.
- Már megint idiótáságokat beszélsz Lili. Te is tudod, hogy nem erről volt szó, se akkor sem most. Kijött a gödörből és újra csúcs formában játszik, ezt pedig annak is betudhatnád, hogy megcsókolt. – Szólt, de én csak megforgattam a szemeimet.
- Megjöttünk. – Hallottam Manuel hangját és pár perc múlva megjelent a hang tulajdonosa is, nyomában Heléna anyukájával. Én jobbnak láttam, ha lelépek otthonról és Kamillánál keresek megnyugvást. Megbeszéltem vele, hogy Hétfőn indulunk, és már egyre jobban bevoltam zsongva az utazás miatt, de mikor a repülő téren álltunk megláttam egy pletykalapba Gianlucát és Annát és ez eléggé a padlóra vágott. Rohadtul nem hiányzott most ez a holnapi nap sem. Ideges voltam és nem akartam Zlatannal találkozni. Pláne nem képeket készíteni róla. Kamilla persze ezerrel pörgött, amiért irigyeltem. Neki minden olyan könnyű. Van egy tökéletes munkája, gyönyörű és azzal fekszik le, akivel csak akar. Bár ha jól tudom, mostanában nem nagyon akar.
- Ne már Lili. Ne legyél ennyire savanyú. – Simogatta meg kedvesen a karomat, amikor már a gépen ültünk – Tudom, hogy mit érzel, hiszen engem is csaltak már meg és mégis itt vagyok.
- Ja, csak te nem éppen az exedet fogod fotózni. – Töröltem le a könnyeim.
- Szerintem arra kéne gondolnod, hogy ez egy remek lehetőség elvégre szuper referencia.
- Igazad lehet. – Bólintottam és próbáltam mosolyt erőltetni az arcomra.
- Nézd Paolo mennyire jó hotelba szállásolt el minket. – Mutatott a telefonjára ahol kikereste hol fogunk aludni.
- Valóban szép, de baj lenne, ha picit becsuknám a szeme? – Néztem rá, mert hitelen elkapott az álmosság.
- Ugyan dehogy, lehet én is pihengetek picit, hiszen este felakarom fedezni a várost – Osztotta meg velem majd kényelembe helyeztem magam, becsuktam a szemem és fel sem keltem addig, míg Kamilla nem kezdett szólongatni. Gyorsan fogtunk egy taxit majd a megadott hely felé vettük az utunkat. A szálloda tényleg gyönyörű volt és átsuhant az agyamon, hogy főnököm ez egyfajta békítő jobbként adta nekem, amiért mostanában sokat veszekedtünk és a munkára is eléggé rosszul reagáltam. Bejelentkeztünk a recepción majd egy kedves fiú elkísért minket a szobánkba. A tágas helyiségbe két külön álló ágy foglalt helyet. A falon régebbi festmények, tükör és egy hatalmas televízió lógott. A szobához egy mini hűtő is tartozott, amit Kamilla azonnal felfedezett.
- Hű nézd milyen pezsgő! – Vett ki egy üveg számomra ismeretlen nevű italt a hűtőből miközben én a fürdőszobában nézte körbe és hálát adtam a hatalmas kád miatt. Már el is terveztem magamba, hogy este a holnapi munka előtt egy nagy kád illatos vízben fogok relaxálni.
- Mi lenne, ha megbontanánk? Vannak poharak is.
- Nekem nincs kedvem inni. – Mentem az ablakhoz ahonnan szép kilátás nyílt a szálloda parkjára.
- Lili nézz rám!- Ült le mellém. – Ne legyél ilyen. Legyél vagány és kemény. A pasik egy utolsó görény szemét parasztok. Csak egy kell nekik, de az nagyon. – Mondta és az utolsó mondatánál kidurrantotta a pezsgőt. – Most pedig igyunk és van egy jó ötletem a délutánra.
- Aludni? Benne vagyok. – Rúgtam le a cipőm majd hátra vetettem magam. Azonban Kamilla hajthatatlan volt. Felém nyújtotta poharat és kedvesen rám mosolygott. – Igyál és utána elmondom a tervem. Kérlek, Lili neked akarok jót!
- Oké mi a nagy terv? – Ültem fel és elvettem Kamillától a poharat.
- Te most túl vagy egy szakításon igaz? – Vágott komoly képet és mélyen belenézett a szemembe.
- Ja, fél éven belül már kettőn. Ez azért elég rekord. Erre igyunk! – Emeltem fel a poharam.
- Neeeeeeemmm. Nem erre fogunk inni, hanem, hogy eljössz velem egy fodrászhoz, és levágatjuk a hajad, meg amit csak akarsz.
- Beszőkíthetnénk, levághatnánk és kontaktkecsét is berakhatnék. – Mondtam és bár viccnek szántam az egészet, de jó volt eljátszani a gondolattal. -  Húú Zlatannak milyen feje lesz holnap, ha meglát. – Nevettem fel
- Akkor megcsináljuk? – Kérdezte Kamilla és felcsillantak a szemei.
- Csak vicceltem Kamilla. – Válaszoltam gyorsan, de mivel barátnőm nagyon hajthatatlan volt így rábólintottam az ötletre, elvégre mit veszíthetek? – Jó csináljuk meg. – Húztam kaján mosolyra a számat és összekoccintottuk a poharainkat.
- Igyunk az új Lilire. – Kiáltott fel a fekete hajú lány.
- Az új Lilire. – Mondtam és lehúztam a kellemes italt, aminek enyhén gyümölcsös íze jólesett. Miután megittuk az egész üveggel pihentünk egy kicsit majd nyakunkba vettük a várost. Persze rajtam újra erőt vett az idegesség, amit Kamilla is észre vett.
- Valami gond van?
- Nem, csak lehet hülyeség, de minden sarkon attól rettegek, hogy belefutok Zlatanba.
- Vagy csak szeretnél belefutni nem? – Húzta fel a szemöldökét mire én hevesen tiltakoztam.
- Mégis miket beszélsz? Elég nekem a holnapi nap, nem kell még a mai is. Bővel elég lesz elviselnem vele egyetlen egy napot. Nem is kellene belőle több….
- Jaj, Lili engem nem versz át, nézd, itt dolgozik a barátnőm, aki megcsinálja a hajad. – Szólt és behúzott egy fodrászüzletbe, ami eléggé menőnek tűnt. Egy kedves harminc körüli nő fogadott, aki semmit sem kérdezett tőlem, csak a székbe ültetett és már kezdte is a munkálatokat a hajamon.
- Szerintem jobb lenne, ha tükörrel hátra lenne. – Tanácsolta Kamilla és a fodrász úgy is tett. Semmit nem láttam, csak a sok hajat a földön. Nem sirattam meg a tincseimet elvégre ez csak haj mégis úgy éreztem ez egy lezárás és reméltem ezután csak jó dolgok fognak velem történni. A szőkítő kicsit csípte a fejbőröm, de még elviselhető volt és mikor lemosta kellemes mentolos illat árasztotta el a fejbőrömet. Kevesebb, mint két óra múlva pedig megszólalt a lány.
- Kész is vagy! Készen állsz az új látványra?
- Igen, persze. – Bólintottam mire megfordított és én megláttam a tükör előtt az új énemet.
- Te jó ég! – Tapogattam meg tincseimet. –Ez nem is én vagyok…. még … sosem volt szőke hajam és ilyen rövid is nagyon régen.
- Remélem, tetszik, mert szerintem baromi jól állt. – Állt mögém Kamilla.
- Olyan a hajam, mint Sianak. – Néztem még mindig az ismeretlen tükörképemet. – A színe és a formája totál olyan.
- Igen, de hidd el tényleg menő. Már csak egy kontaktlencse kell és senki sem fog felismerni.
- Ugye tetszik? – Érdeklődött a fodrászom és megnyugtattam, hogy nem is végezhetett volna tökéletesebb munkát.
- Akkor megkönnyebbültem.
- Mennyivel tartozom? – Álltam fel a székből és a tárcám után kutattam, de Kamilla leintett.
- Hagyd már ez az én ajándékom.
- Köszönöm. – Öleltem meg és egy kicsit elérzékenyültem a kedvességén. Jól esett, hogy ennyire törődik velem. A szállodába visszatérve pedig bepróbáltuk a különböző kontaktlencséket és végül egy durván világos kék mellett tettük le a voksunkat.
- Basszus esküszöm mintha nem is te lennél. – Ámult el Kamilla.
- Van egy ötletem. – Csaptam fel a laptopomat. – Hátha Heléna gép közelbe van, és megmutathatnám neki az eredményt.
- Jó, kíváncsi vagyok, mit szól hozzá. – Kuporodott le mellém a lány. Örültem, hogy szőke hajú barátnőm éppen Skype közelbe volt így gyorsan elindítottam a videó hívást, majd nagy mosolyogva beleszóltam.
- Szia Heléna!!!
- Hello, te jó ég!!! MIT CSINÁLTÁL MAGADDAL LILI?? –Kapta a szája elé a kezét mikor meglátott. – ÚR ISTEN… EZ UGYE CSAK PARÓKA??
- Nyugi Heléna ez csak egy kis változás, és nem paróka, hanem az igazi hajam. Na, milyen? Mit gondolsz mit fog szólni a testvéred?
- Én… nem jutok szóhoz. – Habogta még mindig. – Miért csináltad ezt?
- Mert ez is hozzátartozik a változáshoz.
- De én azt hittem engem kérsz majd fel. – Hallottam szomorú és vádló hangját. – Én csinálom mindig a hajad és…
- Ne haragudj, csak egy hirtelen ötlet volt. – Magyarázkodtam.
- Az én hirtelen ötletem volt Heléna. – Hajolt bele Kamilla is a kamerába. – Ha haragudni akarsz valakire, akkor én rám legyél mérges. Csak Lili kivolt picit borulva ez pedig jó ötletnek tűnt.
- Azért tetszik?
- Igen, baró, de ez a kontakt lencse nem bejövős. Nem látszik a zöld szemed.
- Pont ez a lényeg Heléna.
- Lili olyan idióta vagy. – Suttogta. – Nem kell megváltoznod teljesen, de ha mást nem akarsz csak ennyit, akkor mennem kell. Ne haragudj.
- Beszélsz még Zlatannal? – Tettem fel gyorsan a kérdést mielőtt szétkapcsolt volna.
- Lehet miért?
- Kérlek, ne mondd el neki, hogy szőke és kék szemű lettem.
- Nem fogom. – Kuncogott fel. – Ezt látnia kell. Már ha felismer egyáltalán, mert hidd el, ha nem te jelentkeztél volna be, biztos nem ismerlek meg.
- Akkor jó, ez volt a cél. – Osztotta meg vele Kamilla, és miután Heléna elköszönt mi is készülődni kezdtünk az esti buliba.
- Mondd miért nem hoztál normális darabokat? – Kutatott fekete hajú barátnőm a bőröndömbe. – Ezek mind olyan unalmas darabok, pedig annyi jó cuccod van Lili. Miért nem hoztál bulis ruhákat?
- Kamilla én dolgozni jöttem ide és nem bulizni. – Állítottam le. – Meg amúgy is tél van, nem fogok miniszoknyába végigvonulni az utcán.
- Maradi vagy! – Szólt le és előkapott az ő táskájából egy fehér mélyen dekoltált hosszú ujjú egybe ruhát. – Próbáld fel ezt! – Nyújtotta felém majd mikor fanyalgó arcomat látta így szólt. – Lili nem mehetsz apáca ruhába bulizni.
- Ugyan már van egy csomó jó felsőm és itt van egy fekete szoknyám, ami – kutattam tovább – ezzel a világos kék felsővel lehet kombinálni és hozzá…
- UNCSÍÍÍ!!! – Szólta le és kivette a ruhadarabokat a kezemből. – Ezt vedd fel. Hidd el, nem akarok neked rosszat, csak egy jó estét.
- Te mibe leszel?
- Én ebbe. – Mutatott fel egy aranyszínű kivágott és nagyon mini ruhát. – Milyen?
- Vékony, mert ha nem tudnád, December van. KINT MINDJÁRT ESIK A HÓ!!!
- Jó akkor legyél unalmas, én elmentem fürödni. – Adta fel majd elvonult az említett helység felé, én pedig leültem az ágyra és a kezembe temettem az arcom. Mikor felnéztem a szobába kirakott tükörben megláttam könnyes arcom és úgy éreztem igaza van Kamillának. Nem hagyom, hogy unalmas legyek. Felkaptam a ruhát és reménykedtem benne, hogy jó rám, és mosolyogva láttam, hogy szinte olyan mintha rám öntötték volna.
- Csak nem hogy felvetted? – Jött ki Kamilla törölközőbe bugyolálva.
- De igen, igazad van és sajnálom, de annyi rossz dolog történt velem, az ősszel és…
- Lili ne gondolj erre, mert tudom, hogy innentől csak jó dolgok következnek. Rendben van?
- Igen, renden. – Szóltam és miután levettem a ruhát én is bevonultam a fürdőszobába készülődni. A sminkemet barátnőm készítette el és a végeredmény nagyon bejött. Fogtunk egy taxit és a Kamilla által kinézett szórakozó hely felé vettük az irányt, ami már dugig volt emberekkel és a zene is egyszerűen a szívemig hatolt. Még sosem jártam itt, de máris tetszett. Kamillával kikértünk egy tequilát, majd egy újabbat a harmadik után pedig már a táncparketten pörögtünk. Nem voltam részeg, de fantasztikusan érezte magam.
- Basszus mennyi jó pasi. – Kiabálta Kamilla miközben hosszú fekete haját összekötötte egy csillogó hajgumival. Furcsa volt, hogy kint röpködtek a mínuszok, a terembe mégis nyári forróság uralkodott. Nem érzékeltem az időt, de én is azonnal szomjas lettem mikor barátnőm újra a pult felé vezetett, ám ezentúl kicsit kevesebb alkohol tartalmú italt választottam.
- Lili azt a pasit nézd! – Mutatott egy fiú csapat felé, aminek a közepén Marcus Rojo ült. és a barátaival társalgott, előttük pedig több üres és teli sörös pohár állt az asztalon. – Hogy lehet egy pasi ilyen cuki? – Mélázott el a lány mellettem.
- Ő Zlatan csapattársa. – Osztottam meg vele és akaratlanul is körbe járattam tekintetemet a termen, remélve, nem látom meg a Svéd focistát.
- Tényleg? Akkor te ismered, bár szerintem így ők sem ismernének rád akár csak Heléna. Mi lenne, ha csak úgy véletlenül melléjük telepednénk?
- Nem gondolnám, hogy jó ötlet lenne. Marconak felesége van és két édes gyereke. Lehet, hogy csak egy haveri estére engedte el a felesége
- Ajjj. – Szomorodott el a fekete hajú. – Minden jó pasi vagy nős, vagy meleg.
- Nyugi biztos eljön majd a szőke herceged, bár lehet jobb is egyedül.
- Így van. – Vágta rá miután lehúzta az innivalóját. – Elvégre azzal flörtölök, akivel akarok, és tudom picit kurvás hozzáállás, de azzal fekszek le, akivel akarok.
- Javíthatatlan vagy. – Nevettem fel.
- Bár egy ilyen cuki fiú miatt megváltoznék, ajjj de édes, ahogy mosolyog. – Meresztgette még mindig a szemét Rojoék felé.
- Jóképű, bár nekem abból a csapatból más kéne, de nagyon. – Sütöttem le a szemem. 
- Basszus Lili ne gondolj már rá, hiszen most pasi felejtés van!!! – Próbált jó kedvre deríteni és ekkor megszólalt a Little Mix Shout Out to My Ex című száma mi pedig miután lehúztuk az italunkat újra a táncparkettre indultunk és teljes hangerővel énekeltük azt a zenét, ami az utóbbi hetekbe az egyik kedvencemmé vált. Próbáltam elfelejtkezni Stephanról, Zlatanról és Gianlucáról akik mind annyi fájdalmat okoztak nekem az utóbbi hónapokban pedig igazán nem érdemeltem meg ezeket. Én teljes szívemből szerettem mind a három fiút, főleg az én Svéd hercegemet, aki hármójuk közül a legjobban a padlóra vágott.
- Ugye nem csillog könny abba a csodálatos új kék szemedbe? – Érdeklődött Kamilla én pedig gyorsan letöröltem a bizonyítékot. – Menjünk inni. – Ajánlotta fel újra, és amíg az italomra várva méláztam minden félén a semmiből Zlatan állt mellett és két sört rendelt. Kamilla tátott szájjal bámult én pedig égő vörös fejjel néztem fel rá. - Hihetetlenül jóképű volt és igazán elegáns. – de ő csak pár pillantásra méltatott majd a két sörrel a kezében odébb állt.
- Basszus Lili nem ismert meg! - Hallottam még mindig csodálkozó hangját.
- Azt én is észrevettem, pedig rám nézett és… nem ismert fel. – Ismételgettem Kamilla szavait és nem igazán tudtam eldönteni, hogy ennek örülnöm kéne vagy bánkódni miatta. Minden esetre megfordultam és mivel Zlatan elég magas könnyű volt kiszűrni őt a tömegből.
- Pont a jó pasi mellé ül. – Szólt Kamilla, viszont nem volt igaza, mert a férfi nem ült le, hanem újra a pult felé indult és kikérte az újabb sör adagot. Mikor körülnézett engem továbbra sem ismert meg, de barátnőmet igen.
- Kamilla te meg? – Ment közel a lányhoz. – Te meg hogy kerülsz ide? – Érdeklődött és két puszit adott neki, amit kicsit irigyeltem a barátnőmtől.
- Csak egyik barátnőmmel jöttem, a holnapi munka előtt kicsit kibulizzuk magunkat. – Mutatott rám mire Zlatan szemei rám siklottak és alaposan végig mért. Furcsa fény csillant a tekintetébe majd miután mosolyra húzta a száját felém nyújtotta a kezét.
- Zlatan Ibrahimovic. – Mutatkozott be és ekkor Kamillából kitört a nevetés, de mikor keményen ránéztem azonnal csöndben maradt.
- Zlatan ő pedig a barátnőm…
-  Luna. – Mondtam ki az első eszembe jutó nevet, ami a falra ragasztott holdról jutott eszembe és reméltem Zlatan nem néz idiótának.

- Luna igazán örülök. Iszol valamit? – Érdeklődött és ekkor Kamilla jobbnak látta, ha lelép és magunkra hagy minket, nekem pedig a fejembe kialakult egy ötlet, amit véghez akartam vinni az est folyamán, és ha jól sül el mindent kideríthetek a férfi érzelmeiről. 


Ui: Sorry a címekért, de sosem tudok semmi értelmeset kitalálni, szóval többet gondolkozom azokon mint a történeten, bár remélem így is tetszik nektek.   Puszi Andrea. :). 

Nincsenek megjegyzések: